בני חודורובסקי
26-01-11, 03:07 PM
תשובה לשרשור הזה
http://www.motorcycle.org.il/forumAsp/messages.aspx?TopicID=3549
היי עודד
אני הייתי במקום שלך לפני כשנה
היה לי KLE שהייתי מרוצה ממנו ושירת אותי היטב בשני העולמות (שטח וכביש)
אבל היה חסר לי מהירות ברכיבות כביש ארוכות וכוח בעליות לגולן ובמיוחד בעקיפות
אני התלבטתי בין הטרנסאלף ל F650GS ולאחר מס' נסיעות על שניהם בחרתי בטרנסאלף
אני עליו כבר כמעט 18K קילומטרים ללא תקלות
ישיבה זקופה כמו ב- KLE אבל ברכיבות כביש ארוכות הרבה יותר נוח ממנו
התנהגות הכביש של הטרנסאלף הרבה יותר טובה הוא גם יותר מהיר וחזק (אבל חסר לי קצת מומנט) הטרנסאלף גם מתנהג יותר יפה מה- KLE בכבישים טכניים
בשטח / שבילים, מרגישים לי אותו הדבר חוץ מהכידון שהוא יותר רך בטרנסאלף ( ב-KLE שיפרתי את הכידון)
משהו שתמיד רציתי לעשות גם בטרנסאלף אבל לא יצא לי.
מבין כל האופציות שאתה מתלבט ביניהם רק הטרנסאלף איתן לך כייף בשני העולמות
ועל תשכח שיש לך גם את הטנרה 650 שהוא גם דו"ש וגם במחיר סביר
כל מה שכתבתי זה הרגשה אישית שלי אני לא רוכב או בוחן מקצועי
http://www.motorcycle.org.il/forumAsp/messages.aspx?TopicID=3549
היי עודד
אני הייתי במקום שלך לפני כשנה
היה לי KLE שהייתי מרוצה ממנו ושירת אותי היטב בשני העולמות (שטח וכביש)
אבל היה חסר לי מהירות ברכיבות כביש ארוכות וכוח בעליות לגולן ובמיוחד בעקיפות
אני התלבטתי בין הטרנסאלף ל F650GS ולאחר מס' נסיעות על שניהם בחרתי בטרנסאלף
אני עליו כבר כמעט 18K קילומטרים ללא תקלות
ישיבה זקופה כמו ב- KLE אבל ברכיבות כביש ארוכות הרבה יותר נוח ממנו
התנהגות הכביש של הטרנסאלף הרבה יותר טובה הוא גם יותר מהיר וחזק (אבל חסר לי קצת מומנט) הטרנסאלף גם מתנהג יותר יפה מה- KLE בכבישים טכניים
בשטח / שבילים, מרגישים לי אותו הדבר חוץ מהכידון שהוא יותר רך בטרנסאלף ( ב-KLE שיפרתי את הכידון)
משהו שתמיד רציתי לעשות גם בטרנסאלף אבל לא יצא לי.
מבין כל האופציות שאתה מתלבט ביניהם רק הטרנסאלף איתן לך כייף בשני העולמות
ועל תשכח שיש לך גם את הטנרה 650 שהוא גם דו"ש וגם במחיר סביר
כל מה שכתבתי זה הרגשה אישית שלי אני לא רוכב או בוחן מקצועי